Vždy napište svůj požadavek do našeho RT systému na adresu stag@service.zcu.cz. Prosíme nepoužívejte pro hlášení problémů jiné kanály, jako jsou běžný e-mail, ICQ, telefon či ústní interpretace. I přesto, že s vámi o problému osobně hovoříme a případně si děláme poznámky, nevěřte tomu, že si to budeme pamatovat. Zcela jistě zapomeneme na celou záležitost, nebo alespoň na podstatné detaily.
Adresa stag@service.zcu.cz je stanovena ve smlouvě mezi ZČU a vaší školou jako jediný možný kanál informací.
Pokud pošlete nějaký požadavek na naše osobní e-mailové adresy mimo stag@service.zcu.cz, bude e-mail zahozen bez čtení a bez reakce.
Pokud nám telefonujete, nepočítejte s tím, že si požadavek zapamatujeme a provedeme. Vždy pošlete požadavek do RT. Telefonát berte jako diskusi nikoliv jako příjem požadavku.
Pokud využíváte adresy jako vyvoj-windows@service.zcu.cz, vyvoj-web@service.zcu.cz apod., tak počítejte s tím, že když se spletete a pošlete požadavek omylem do jiné fronty, že tam může Váš požadavek zůstat ležet bez povšimnutí. Raději používejte stag@service.zcu.cz. Každou frontu má na starosti pár programátorů a pokud se nikoho z nich problém netýká a není mu vedoucím vývoje přímo přidělen, tak si ho nikdo nepřijme a požadavek tam leží.
Požadavky přijímáme pouze od administrátorů. Pokud bude požadavek od uživatele a nikoliv administrátora, bude mu zaslána informace, ať se obrátí na administrátora a požadavek bude uzavřen.
Neuvádějte do požadavku, pro koho je určen, to nás jen mate. Nakonec to může zpracovávat někdo úplně jiný než Vy si myslíte.
Do každého RT uvádějte jen jeden požadavek. Pokud jich uvedete více, tak bude zpracován jen první a RT bude uzavřeno. Pokud uvádíte více požadavků do jednoho RT, tak: na tom nemůže dost efektivně pracovat více programátorů najednou a také se může něco opomenout.
U každého požadavku uvádějte:
popis problému,
co systém hlásil ("ORA:00401 ve skříni je tma"),
v jakém formuláři / sestavě / portletu byl problém zaznamenám - stačí formulář ES0010, sestava Z_VD_TEX, portlet [Informace o studentovi])
uvádějte i verzi formuláře / sestavy / distribuce portálu (10.1, ),
pod jakým uživatelem se problém projevil (uživatelské jméno, uživatelská role),
u jakého záznamu se to projevilo (student A07001, roční záznam 2008/09),
kdy se to stalo (22.4.2010 14:10).
Všechny tyto informace pomohou programátorovi rychleji identifikovat problém a tak ho také rychleji odstranit.