Admin e-learningových systémů. Při správě napojení IS/STAG na E-learningové systémy může vytvářet nové skupiny a kurzy pro předměty a rozvrhové akce celé univerzity.
Administrátor. Má přístup ke všem funkcím systému bez řádkového omezení. Při práci s tímto kontem je nutno mít na zřeteli, že jakýkoliv záznam tímto uživatelem založený bude nepřístupný všem ostaním uživatelům
Administrátor absolventů. Uživatel s touto rolí pracuje s modulem Klub absolventů a může spravovat absolventy na celé škole
Administrátor evaluace. Role je určená pro správu typů anket hodnocení kvality a vypisování anket studentského hodnocení kvality.
Akreditační komise. Má přístup pouze k jediné funkci umožňující akreditaci předmětů
Anti-plagiátorská kontrola. Role určená pro klienty WS API IS/STAG určeného pro manipulaci s anti-plagiátorskými kontrolami.
Děkan. Osoba uvedená v číselníku pracovišť u fakulty jako její vedoucí získává automaticky přiřazeného uživatele s touto uživatelskou rolí.
ECTS koordinátor instituce. Koordinátor ECTS agendy celé instituce
ECTS koordinátor pracoviště. Koordinátor ECTS na pracovišti
Editor portálu. Uživatelé s touto rolí budou mít oprávnění editovat základní nastavení portálu a informační portlety (platí pouze pro JETSPEED portál, v portálu WEBSPHERE řešeno interními mechanismy)
E-mailové konto. Interní role přidělovaná uživatelům, kteří do IS/STAG přistupují svým registrovaným e-mailovým kontem.
Fakultní rozvrhář. Má přístup k rozvrhovým funkcím systému s řádkovým přístupem omezeným pouze na vlastní záznamy
Fakultní správce absolventů. Uživatel s touto rolí pracuje s modulem Klub absolventů a může spravovat absolventy dané fakulty.
Fakultní superrozvrhář. Má přístup k rozvrhovým funkcím systému s řádkovým přístupem omezeným na fakultu
Hosté. Má přístup ke všem veřejným funkcím, zejména k webovému prohlížení
Katedra. Má přístup k zadávání známek, k vypisování termínů zkoušek a k modulu absolvent s řádkovým přístupem omezeným na katedru
Knihovna. Má přístup k doplnění údajů diplomek o informace potřebné pro knihovnu
Knihovna správce. Má přístup k doplnění údajů diplomek o informace potřebné pro knihovnu a k převodu diplomek do knihovnického systému
Komerce. Má přístup k blokování učeben na komerční aktivity.
Management. Role má právo na čtení portletů (využití místností, mobility - statistiky, grafické přehledy, poplatky za studium atd.), které jsou za heslem.
Marketing. Role má právo na údržbu tabulky OBORY_MARKETING
Operátor. Má přístup pouze k jedinému formuláři - info student - kde vidí základní info o studentovi (studuje/nestudune/přerušil) a osobní údaje studenta, nevidí výsledky studia.
Prorektor. Má přístup ke všem funkcím systému kromě systémových.
Přijímací řízení. Má přístup pouze k jediné funkci umožňující zadávání přihlášek ke studiu
Rektor. Osoba uvedená v číselníku pracovišť u rektorátu jako její vedoucí získává automaticky přiřazeného uživatele s touto uživatelskou rolí.
Schvalování rozvrhových podkladů. Role, která umožňuje schvalování či zamítání podkladů pro tvorbu rozvrhu, které si zadali učitelé. Více viz: https://is-stag.zcu.cz/napoveda/stag-v-portalu/vyuka_pozadavky-rozvrh_priklady.html#vyuka_pozadavky-rozvrh_pozadavky_schvalovani
Spec. referentka. Má přístup k pohledávkám a závazkům všech studentů. Nemá přístup ke známkám.
Správa číselníků a uživatelů. Vytvořeno na základě RT 282098 pro UJEP. Má přístup jen do těchto formulářů: CI0110 Číselník pracovišť, CI0120 Budovy - místnosti - inventář, CI0030 Číselník států, CI0160 Číselník vysokých škol, CI0050 Číselník středních škol, CI0060 Číselník oborů středních škol, OS0010 Seznam osob, SY0010 Správa uživatelů,
Správa nostrifikací. Role pro správu nostrifikací
Správa praxí. Uživatel má na starosti kompletní správu praxí včetně organizací, kde se praxe konají, termínů konání, evidence studentů - účastníků na praxích a učitelů, kteří provádějí hodnocení.
Správa předmětů. Tato role má přístup pouze k předmětům. Dle nastavení katedry uživatele (lze sem napsat i fakultu) má přístup pouze k předmětům jedné katedry resp. fakulty.
Správa předpisů plateb studentů. Role zadává předpisy plateb studentům a může vytisknout sestavu G_STIP1. Sestavu G_STIP2 nebude moci tisknout.
Správa stud. plánů. Tato role má přístup pouze ke studijním plánům. Dle nastavení katedry uživatele (lze sem napsat i fakultu) má přístup pouze k plánům jedné katedry (odvozuje se od katedry oboru) resp. fakulty.
Správce klauzurních prací. Uživatel s touto rolí spravuje klauzurní práce přiděleného pracoviště.
Správce témat. Umožňuje úpravy témat pro nastavenou katedru, které neovlivňují schvalovací proces
Student. Má přístup k předzápisu, zapisování na zkoušky a výpisu informací o svém studiu a k modulu evaluace
Studijní referentka. Má přístup ke všem funkcím týkajících se studenta (evidence, přijímací řízení, absolvent) s uplatněním řádkového přístupu vázaného na fakultu.
Tajemník fakulty. Má přístup ke všem funkcím systému s výjimkou rozvrhových a systémových funkcí a s uplatněním řádkového přístupu vázaného na fakultu
Univerzitní rozvrhář. Má přístup k rozvrhovým funkcím systému bez řádkového omezení
Úprava Q-rámce oboru. Uživatelé s touto rolí budou smět upravovat jen ty údaje kvalifiakčního rámce studijnich oborů, kde u nich zadana katedra ID_TABLE2.ID_KATEDRA = OBORY.PRAC_ZKR.
Vedoucí katedry. Osoba uvedená v číselníku pracovišť u katedry jako její vedoucí získává automaticky přiřazeného uživatele s touto uživatelskou rolí.
Vyučující. Má přístup k vypisování termínů, zadávání známek a do modulu evaluace.
Webové služby pro E-přihlášku. Role určená pro klienty WS API IS/STAG určeného pro manipulaci s e-přihláškami.
Zahraniční referentka. Má stejná práva jako studijní referentka se dvěma výjimkami - nemá přístup do modulu přijímací řízení a všude jinde může pracovat pouze se studenty, u kterých je v evidenční kartě studenta uvedena v políčku studijní referentka.
Zapisovatel státnic. Role je určena pro uživatele, kteří přímo u státnic zapisují přes portál průběh obhajoby, hodnocení atd.