Setkání administrátorů IS/STAG v Jindřichově Hradci
Letošní seminář bude probíhat od 30. listopadu do 2. prosince (úterý - čtvrtek) v hotelu Concertino.
Podrobný program zatím není k dispozici, pracujeme na něm. Přihlášení proveďte prosím do 31. října.
Vážení uživatelé systému IS/STAG!
Dovolujeme si vás srdečně pozvat na seminář uživatelů systému IS/STAG. Seminář se bude konat v Jindřichově Hradci v hotelu Concertino.
Seminář se uskuteční od 30. listopadu do 2. prosince 2021. Zahájení bude 30.11. ve 13 hodin a jeho ukončení poslední den obědem. Seminář je zaměřen především pro administrátory IS/STAG. Rádi uvítáme i další účastníky, ale je potřeba počítat s tím, že program a zejména používaná terminologie bude určena pro administrátory IS/STAG.
Vložné na seminář je výši 1400 Kč s DPH na účastníka bez ohledu na délku pobytu. Vložné na seminář zahrnuje výdaje za ubytování, stravování a pronájem sálu. Rámcový program semináře bude podle probíraných témat následující:
- 30.11. - přehled novinek za poslední rok,
- 1.12. - technologické a komerční přednášky,
- 2.12. - připravované změny a výhledy do budoucna.
Detailní rozvržení programu semináře zašleme v pokynech k semináři jednotlivým účastníkům na jejich e-mailové adresy. Rádi bychom uvítali příspěvky do programu semináře z vašich pracovišť. Máte-li náměty do programu nebo chcete-li představit své konkrétní produkty, prosím, ozvěte se nám.
Přihlášení na seminář proveďte na www stránce:
https://is-stag.zcu.cz/zakaznici/Seminar_prihlaseni.html
Mezní termín pro přihlášení na seminář i pro zařazení vašich příspěvků je 24. října.
Stravování pro účastníky vlastního semináře bude hromadně zajištěno od večeře 30.11. do oběda 2.12. Individuálně lze v přihlašovacím formuláři objednat večeři 29.11., oběd 30.11. a nocleh z 29.11. na 30.11.
Připomínky a náměty do programu nám sdělte:
• e-mailem na adresu ruz@civ.zcu.cz,
• telefonem na číslo 377 632 823.
Výojový tým IS/STAG